Jag hade ingen aning om att Alexander Karim var så stor. För mig var det ingenting och sedan var det Gladiator. Eller alltså, inte ingenting, men som att han har simmat i vassen och plötsligt klev han ut på sommarstranden i rustning och draget Hollywood-svärd. Och så var det förstås inte, men det kändes så för mig. *Vi började titta på den jättedyra serien The Swarm men slutade efter två avsnitt och nu kan jag inte komma ihåg varför, men jag är ganska säker på att det inte var Alexander Karims fel. *De där ögonen alltså. Men de kan man inte se när man lyssnar på Sommar. Och det hade nog behövts. *Det är svårt, mycket svårt, att göra Sommar. Du måste tränga bort känslan av Vem ska lyssna på det här? Men du måste också ta stor hänsyn till den känslan. Ett Sommar kan absolut vara något som ens barn har sagt och som de andra på parmiddagen kluckar åt, men jävlar i havet vad du måste rama in det rätt då. Är ni med mig på vad jag menar? * Sommarpratet beskrivet med en mening: Vem är jag, egentligen? Citat: "Nu tittar hon upp. Hej, jag heter Malin."Bästa låt: November rain- Guns N' RosesBetyg: 3/10 Plötsligt finns en ny tradition: Pannkakor och risotto på tisdagar. Jag skickade den här bilden till en kompis och undrade om jag kan ha den eftersom jag ser så giraffig ut i flickiga klänningar. Hon tyckte att jag kunde ha den. Sen kom jag på att det nog inte är giraffen i mig utan mer att jag har en ful i munnen-aura och att det skär sig mot den här typen av klänningar. Jag hörde ett inslag i P1 Morgon om att gamla flytvästar inte fungerar så jag provbadade dem. Det här är den snyggaste jag har sett. Match för P12/13. Jag tog med mig ett paraply men tänkte att jag nog inte skulle våga använda det. Sen gjorde jag det eftersom jag är så himla tuff. I snart tio år (?) har jag haft mina Ibiza från Blankens. Att jag har haft skor länge är en sak jag koketterar med då och då. Nu har vi gurkor i växthuset och hos Foodgeekz hittade jag ett recept på gurksallad. Man bör nog låta gurkremsorna rinna av i ett durkslag innan. Vet jag nu. Vi tittade på Sverigematchen hos grannarna och deras vägg av teve. Jag tog med mig bubblor. Sen blev det chips och godis, GT och ouzo så att vi skulle hålla oss vakna.