Förra veckan vann nummer 4/Göteborg. Objekt 1Trelleborg När du bor granne med havet så måste din mur vara mycket låg. Vad kan jag säga om den här bilden som bilden inte redan har sagt själv. Det är väl egentligen inte tillbörligt att spika upp en tavla på eldstaden, men det är snyggt. Objekt 2Stockholm Inget gör mig gladare just nu än tanken på det här huset. Tänk om de som bodde här hade fått för sig att sätta upp ett sånt där fruktansvärt plexiglasräcke, nu blir det en fin midsommar för att de lät bli. Tänk att det alltid finns ett ännu snyggare brickbord. Ett franskt kloster möter sextiotal och får en bebis som är ett vardagsrum. Objekt 3Stockholm Alla borde bygga in sin sån där värmegrej. Vi tillexempel. Godhjärtat kök. Storartat badrum. Sladdarna fixar vi en annan gång, nu tar vi midsommar! Glad mysig dag till er alla. Imorgon börjar Sommar i P1 och efter att ha skrivit om samtliga sommarprat förra året så bestämde jag mig för att det här gör jag ALDRIG om, så det ska jag absolut göra. Samtliga sommarprat, hela sommaren, välkomna!